מהפכה שיווקית: יח"צ בקליק משנים את כללי המשחק של יחסי הציבור
1 במאי 2019אם אתם אנשי עסקים, פוליטיקאים או כל אדם הבא במגע עם ציבור – אתם חייבים משרד יח"צ ושיווק עצמי כדי להניע מהלכים אסטרטגים להשגת היעדים, הגברת החשיפה והעלאת המוניטין שלכם ושל העסקים והפרויקטים שלכם.
אם כך, למה צריך משרד יחסי ציבור? כל התשובות המלאות בנושא הצורך ביח"צ ושיווק דיגיטליים לאנשי ציבור ועסקים.
השגת יעדים ומטרות ללא כאבי ראש ומשחקים מיותרים
אם תביטו על מרבית משרדי היח"צ והפרסום ואף אם תעבדו עימם על פרויקט/קמפיין מסוים או ייצוג רשמי כיועצים והדוברים הרשמיים שלכם – ככל הנראה תקבלו נתונים, מונחים ומהלכים שלא ממש ברורים לכם, לא משקפים אתכם, גורמים להרבה כאב ראש ולבסוף גם ייתכן ולא ישיגו את המטרות שלכם.
בהתאם להשקפת העולם של יח"צ בקליק, אין טעם במשחקים המתאימים לבימת התיאטרון, ברגע שהחלטתם מה היעדים והרצונות שלכם, תוכלו לבחור בקליק אחד את שירותי היח"צ שונים והמגוונים, חבילות יח"צ, שדרוגים לחבילות ושירותי שיווק ויח"צ דיגיטליים ואפילו ליצור איתנו קשר כדי להרחיב את מגוון הפתרונות.
במרבית משרדי הפרסום והיח"צ תוזמנו לפגישות מפונפנות, בחלק העיקרי של פגישת השכנוע (למה לך לקחת דווקא אותי) יופעלו מספר שיטות יח"צ ושכנוע לשוני, הבטחות מרחיקות לכת ולבסוף תוכלו למצוא עצמכם ממוצבים כאגרסיביים מדי, ליצנים, לא מקצועיים ושלל היבטים נגטיבים המגיעים מעודף התמקדות בשיווק מוצר היח"צ ופחות בעשייה ואסטרטגיה נכונים.
יח"צ בקליק שמים דגש על הסבר מפורט כבר לפני המילה הראשונה – בקליק אחד מתחילים להשיג עבורכם את היעדים והמטרות, ללא משחקים ושיווק עצמי מופרז.
מתכון לאסון: לפעול מול קהלים וציבור מגוון ללא יח"צ צמוד
בעידן הנוכחי נדיר למצוא איש ציבור או איש עסקים ללא יועצי שיווק ויח"צ צמודים ואף משרד יח"צ שלם כמסייע בפעולות יח"צ ושיווק מגוונים.
כדי לפעול מול קהלים בגילאים שונים ותפיסות שונות, חייבים להכיר את המגמות העכשוויות, חייבים להכיר את הרשתות החברתיות, יש להבין את הגישה החדשה מול התקשורת הישראלית וכן כדי לצאת בקמפיין, לנהל מוניטין ובוודאי כדי לטפל במוניטין שלילי הקיימים ברשתות והחברתיות ותוצאות החיפוש בגוגל, ניתן להגיד בלב שלם – אין לפעול כאנשי ציבור או אנשי עסקים ללא משרד יח"צ צמוד.
בהנחת הבסיס כי משרד יח"צ הוא חובה, הסוד הוא למצוא את היח"צ שעובד בשבילך, עדכני, ישיר וכמובן משקף לך את כל הפרטים, הנקודות והמחירים עוד טרם בכלל ישבת איתו לקפה.
יח"צ שיתופי: אתם השולטים וללא טובות מאף אחד
מרבית משרדי היח"צ יתגאו בקשריהם עם עיתונאים/מערכת עיתון, ילחצו בכל הכוח ולבסוף יצליחו להוציא "כתבת טובה מחבר עיתונאי", ידאגו לפוסטים שיווקים בהתאם ל"מה שהמשרד רואה לנכון" ובנושא דוברות? אין על מה לדבר, מרבית משרדי היח"צ והדוברות יסבירו לכם כי עליכם "לסמוך עליהם" כאנשי מקצוע.
שאלות רבות רצות בראשם של המבקשים שירותי יח"צ:
האם הכתבה משרתת אתכם בדיוק כפי שרציתם? האם כתבת "הטובה מהעיתונאי" אכן מסייעת ליעדים או שהיא רק כתבה לשם כבוד? האם הצלחתם להעביר את כל מה שרציתם? במידה ויש לטפל במוניטין שלילי, האם הכתבה מסייעת לטפל במוניטין שלילי? ומה אם רוצים מגוון אתרי חדשות? איך אני מבטא את עצמי ברשתות החברתיות מבלי למכור משהו או מישהו שהוא לא אני? איך אני עונה לביקורות עלי ועל העסקים שלי? כיצד עונים לתקשורת בעידן הנוכחי ומבלי לקבל תכתיבים ממשרד היח"צ?
כל השאלות האלו ועוד אינן קיימות תחת יח"צ בקליק, מנהלי יח"צ בקליק רואים לנכון לפעול בגישה שונה בכל הנוגע לפרסום כתבות (בשיטה ממומנת, אמינה ומקצועית), כתיבת תכנים, יעוץ שיווקי-אסטרטגי, ניהול מוניטין והתנהלות ברשתות החברתיות.
יח"צ בקליק מספקים לכם יותר כוח מבעבר ובמקום משרד יח"צ כמנהל האישי שלכם – משרד היח"צ עובד בשבילכם.
ייעוץ אישי: יח"צ זה טוב, אני רק לא ממש יודע מה אני צריך
אחד המקרים השכיחים הוא בקשת יח"צ ללא הבנה עצמית לגבי הצרכים והרצונות שלכם.
אם הדבר שכיח הרי ברור לכם כי אין ממה להתבייש, בכירי אנשי הציבור והעסקים לא יודעים על ההתחלה מה הם בדיוק צריכים. למרות שיטת היח"צ החדשנית של הזמנת שירותי יח"צ בקליק, אין צורך למהר ועליכם לעשות חושבים.
אז הגענו למסקנה שאין לבוא במגע עם קהלים וציבור ללא משרד יח"צ דיגיטלי, אם כך השאלה העולה טרם תהליך ההתקשרות מול משרד היח"צ היא אילו שירותי יח"צ ושיווק אני צריך? חלק מהלקוחות המזמינים את שירותי היח"צ וחבילות היח"צ יבחרו לשבת עם עצמם ולעלות את הרצונות על דף/לכתוב מספר נקודות בנייד או במחשב ואז להזמין את השירותים,"כמסודרים" יותר מבחינת מחשבה.
אל מולם חלק לא קטן מהלקוחות יהיו חייבים פגישות ייעוץ והכוונה, מנהלי יח"צ בקליק מספקים עבורכם גם את השירות הזה ובו תוכלו למצוא ייעוץ אסטרטגי-שיווקי (נפוץ אצל אנשי עסקים וטייקונים) וגם ייעוץ אסטרטגי-פוליטי לפוליטיקאים ברמות השונות.
אולי תתפלאו לדעת (או שאולי לא), חלק לא מבוטל מאנשי הציבור והעסקים מחפשים לפעמים רק את הייעוץ ורוכשים שעות ואף עשרות שעות ייעוץ למטרות שונות במגזרי העסקים והפוליטיקה.