תפסיקו לשעמם את הקהל שלכם: איך כותבים פוסט שיווקי ויחצני?
27 במאי 2019יח"צ ממוקד: איך מגיעים לקהל היעד? כיצד מפצחים אותו?
1 ביולי 2019המכה ה – 11 של חברות, עסקים מרובים ואנשי ציבור – הוא המוניטין השלילי המופיע בתוצאות החיפוש השליליות בגוגל ואף גם ברשתות החבריות השונות.
אזכורים שליליים עליכם באתרים השונים, יוכלו לפגוע לכם באופן ניכר בעסקים או בקריירה האישית, לגרום לנזק לפרנסתכם וברמת חייכם ובנוסף אף יוכלו לפגוע לכם בתא המשפחתי.
כדי שלא תזניחו את הטיפול במוניטין השלילי, תוכלו להבין עם אילו כלי יח"צ ניתן להשתמש, ההבדלים שבין מחיקה והדחקה של התכנים השליליים מגוגל ואתרים נוספים.
יח"צ חירום: אזכורים שליליים ברשת הורסים לכם את המוניטין
כלי הפרסום הטובים ביותר של כלל החברות, העסקים, אנשי העסקים ואנשי הציבור בארץ ובעולם – הם גוגל והרשתות החברתיות הרבות.
בעולם הדיגיטלי האכזרי, כלי הפרסום הטובים ביותר יכולים להפוך לבמה פתוחה להריסת המוניטין ופרסום אזכורים שליליים בתוצאות במנוע החיפוש, ביקורות על העסק, קבוצות ודפים שלמים כנגד אדם מסוים ועוד.
מוניטין שלילי יוכל להיווצר ממספר רב של מקרים, בין המקרים הפוגעים במוניטין ניתן למצוא כתבות שליליות באתרי החדשות הגדולים בישראל, ביקורות רעות על העסק בגוגל ביזנס ובפייסבוק, פסקי דין שליליים בהם אתם מעורבים, אתרים ייעודיים כנגדכם, פוסטים שליליים עליכם, דפים ציבוריים שליליים כנגדכם ועוד.
כלל חשוב בטיפול במוניטין באמצעות כלי יח"צ ברמה גבוהה, אין להמתין שהאזכורים השליליים ימחקו לבד ואין לחשוב שהמוניטין השלילי ברשת (בעיקר גוגל ופייסבוק) יתנקה מעצמו עם הזמן.
במרבית המקרים שבהם חברות ואנשי ציבור רבים אינם מטפלים באזכורים השליליים, האתגר לטיפול במוניטין שלילי רק ילך ויגדל ועלול להפוך עבורכם למקרה בו צריכים להשקיע כסף רב וכמובן להמתין זמן רב.
באמצעות ניהול מוניטין באינטרנט עם כלי יח"צ בקליק, תוכלו להחזיר את שמכם הטוב, לעלות את היוקרה שלכם, להחזיר לקוחות או קהל אוהדים ולמנוע פגיעה במפעל החיים שלכם.
טיפול בתוצאות החיפוש השליליות בגוגל
טרם כל ביצוע עסקה, העסקה בכירים התקשרות או אהדה לחברה/עסק/איש ציבור, נכנסים לברר את תוצאות החיפוש בגוגל, תמונות בגוגל ואף חדשות גוגל המרכזות את האתרים הרלוונטיים על הביטויים אותם אתם מחפשים.
אילו אירועים יכולים לעודד אזכורים שליליים במנוע החיפוש? מגוון אירועים תקשורתיים, מקצועיים, שירותיים ואף אישיים יכולים לגרום לתוצאות החיפוש בגוגל עליכם להפוך להיות שליליים ובעלי משקל כבד: הטרדות מיניות בחברה/יחסי מרות, בעיות בריאותיות/מזיקים/מזון מקולקל במסעדה או מפעל מזון, יחסי עובד-מעביד, עבירות מס, תביעות מרובות בבתי משפט, תהליכי גירושין בין דמויות בכירות, ראיונות טלוויזיה בלתי מוצלחים, עובדים בלתי מקצועיים או שירותיים שעלולים להוביל לכתבות רבות באתרים הגדולים ועוד.
כל אירוע המופיע לפניכם כבר קרה ורבים הם האירועים שאינם כתובים פה – כל האירועים נכנסים תחת "מטרייה" והיא משבר תקשורתי-דיגיטלי, את המשברים האלו ניתן לפתור באמצעות כלי יח"צ דיגיטליים רבים.
בעידן הדיגיטלי גוגל והרשתות החברתיות יכולים להרים לכם את העסקים או את השם העצמי ואף להפיל אתכם, אם כך השאלה הנשאלת היא כיצד ניתן לטפל במוניטין שלילי ובתוצאות החיפוש בגוגל?
צוות יח"צ בקליק מאפשר לכם מסלולים רבים לטיפול בבעיה:
יצירת קשר עם יח"צ בקליק דרך הדואר האלקטרוני או הטלפון – במצב זה אתם יוצרים איתנו קשר, מסבירים את המצב ואנו נתאים עבורכם את הכלים המתאימים.
לאחר שסגרנו את ההתקשרות הדיסקרטית והמחיר יחד אתכם, אנו נתחיל להעריך אתגר הטיפול במוניטין השלילי בגוגל, ננתח ונאגד את התוצאות השליליות בגוגל, נבנה תוכנית פעולה, נתחיל בקמפיין גדול וכולו במטרה לבצע הדחקת מוניטין שלילי ותוצאות שליליות בגוגל ובמקומם אנו נעלה לאוויר תכנים חיוביים רבים המשקפים אתכם בצורה טובה יותר, נשתמש בכלים דיגיטליים רבים ונבצע הדחקה וטיהור המוניטין השלילי.
רכישת כתבות בודדות בקליק – בעמוד זה תוכלו לרכוש כתבות ממומנות באתרי החדשות הגדולים, ללא הגבלת כמות או הגבלת אתרים (מלבד פרסום כל כתבה, הרוב המוחלט רוכש גם את כתיבת התוכן לכתבה).
רכישת חבילת כתבות בקליק – צוות יח"צ בקליק התאים עבור כל קבוצה חבילת הכתבות: חבילת כתבות יח"צ לאנשי ספורט/חברות ספורט, חבילת כתבות למסעדות ושפים, חבילת כתבות לאנשי עסקים ונדל"ן, חבילת כתבות לעו"ד ומשרד עורכי דין, חבילת כתבות יח"צ לפוליטיקאים, חבילת כתבות לרופאים ואנשי רפואה וגם חבילת כתבות חירום למבקשים פרסם כתבות באתרים הגדולים תוך מספר ימים בודד (חבילה זו כוללת גם שירות כתיבה לכל כתבה).
רכישת חבילות יח"צ – חבילות יח"צ אלו יכולות לסייע לכם בטיפול במוניטין השלילי, חיזוק היבטים עסקיים או ציבוריים רבים וגם כאן כל קבוצה מקבלת חבילה ייעודית מותאמת.
מה לגבי טיפול באזכורים שליליים בפייסבוק?
כוח תוצאות החיפוש בגוגל הוא בלתי נתפס והאתגר לפיצוח, הדחקה וטיהור המוניטין השלילי חייבים להיות בידיי אנשי יח"צ דיגיטלי מקצועיים.
אל מול עובדה זו, רבים אינם יודעים שניתן לטפל גם במוניטין שלילי בפייסבוק המגיע מפוסטים שליליים, ביקורות רעות לעסק, קבוצות בפייסבוק נגדכם, דפים ציבוריים שליליים כנגדכם ועוד.
לשם כך אנו נוכל לבנות עבורכם תכנית פעולה, לדאוג להעלאת הציון העסקי שלכם, העלאת האהדה החיובית בפייסבוק, הוספת תכנים חיוביים, פנייה לפייסבוק במטרה להסיר תכנים ואף במקרה ומדובר בדיבה ניתן גם לטפל בהיבטים משפטיים אל מול הגורם המנסה לפגוע בכם.
יח"צ בקליק מבטיחים לכם סודיות מלאה
בתור מומחי דיגיטל זה שנים, מייסדיי יח"צ בקליק פגשו מספר רב של לקוחות בכירים, חברות שונות, מפלגות, אנשי ציבור ועוד.
להבדיל מכל משרד יח"צ ופרסום בארץ, אנו לא מפרסמים מידע לגבי הלקוחות שלנו ובדגש מיוחד בכל הקשור לניהול מוניטין באינטרנט.
יח"צ בקליק לא רק מציעים את המחיר ההוגן ביותר בישראל לשירותי יח"צ, אינם רק היחידים החושפים את המחירים ואת כל הפרטים המלאים – אלא אנחנו גם בין המקומות היחידים (ואולי המקום היחיד) ששומר את המידע אודות הלקוחות בסודיות.
מלבד השיטה הדיסקרטית בכל שירות ושירות (הזמנה בקליק והתחלת עבודה), ניהול מוניטין בכלי יח"צ באיכות גבוהה, מצריכים סודיות מוחלטות ואמינות רבה.
אם המחירים הם ההוגנים בארץ, השירות מפורט, ניתן לבנות איתנו את החבילה בהתאם למקרה גם באיימל או בטלפון, האפשרויות מגוונות והסודיות היא מלאה – אין לכם ממה להתבייש, הצטרפו לחברות, עסקים, אנשי ציבור/עסקים שבחרו לטפל במוניטין השלילי שלהם.