יח"צ בקליק: הדבר הבא בעולם היח"צ
2 במאי 2019תפסיקו לשעמם את הקהל שלכם: איך כותבים פוסט שיווקי ויחצני?
27 במאי 2019מבין כל כלי היח"צ לקידום מכירות או קידום עצמי, בולט שיווק דיגיטלי יעיל במיוחד – פרסום כתבות ממומנות באתרי החדשות הגדולים. חברות, אנשי עסקים או אנשי ציבור מכל הענפים והתחומים, כולם מחפשים חשיפה גדולה, שיפור מוניטין, העלאת מכירות או העלאת האהדה בקרב הציבור. כשבנוסף לכל ההיתרונות השיווקיים של הכתבות באתרי החדשות הגדולים, עומד יתרון בולט נוסף והוא שיפור תוצאות החיפוש בגוגל – לא ניתן לוותר על כלי שיווקי שכזה!
כתבות יח"צ באתרים הגדולים ישפרו לכם את כל המדדים
כדי ששמכם, שם החברה/העסק שלכם או מוצר/שירות חדש יופיע באתרים הגדולים, הייתם צריכים טובות של כתבים, עורכי אתרים או להסתמך על טובות לא ברורות של יח"צני תקשורת שונים (גם לאחר הטובה, לא יכולתם לבחור מה בדיוק יופיע בכתבה).
במקרים רבים אחרים, הביטויים הקשורים אליכם עלולים להופיע במסגרת כתבות לא מחמיאות, תחקרים או פרשיות שונות.
באמצעות הפורמט החדש של יח"צ בקליק, ניתן לרכוש פרסום כתבות באתרי החדשות הגדולים במדינה, להחליט אילו ביטויים לקדם, אילו מותגים ושמות לקדם, ציטוטים של עובדים או מנהלים בכירים, קידום מפלגה או אנשי ציבור, תמונות וסרטונים אישיים ועוד.
כל פרסום כתבה ובמיוחד פרסום מספר רב של כתבות באתרי החדשות הגדולים, יגרמו למדדים העסקיים ו/או האישיים שלכם לזנק: העלאת מכירות, חשיפה גדולה, חיזוק או שיפור המוניטין, קידום מכירות או קידום עצמי ועוד.
יח"צ בקליק שוברים את השיטה של מחירים נסתרים, לא אחידים, תהליך לא שקוף והרבה "משחק" וניפוח כדי להציג את הכתבות באתרי החדשות הגדולים כ"עבודה מיוחדת" ונדירה.
כתבות שיווקיות באתרי החדשות הגדולים מגיעות כמעט בכל שירות/חבילה המוצעות על-ידי יח"צ בקליק: רכישת פרסום כתבות בודדות, רכישת חבילת פרסום כתבות ואפילו כחלק מהשירותים המוצעים במסגרת חבילות היח"צ.
כפי שכל שירות/חבילת יח"צ מפורטים באתר, כך גם כל הזמנת פרסום כתבה/חבילת כתבות מפורטות במחיר האחיד לאחר הנחה משמעותית, פירוט מלא על כל התהליך, נתוני חשיפה לכל אתר ועוד.
כל מה שצריך לעשות הוא לבחור, להוסיף לסל, לרכוש את השירות או החבילה ואנו נחל בעבודת היח"צ ובכפוף לתנאים ולתהליך של כל שירות.
רכישת כתבות בקליק: אילו אתרים קיימים במאגר?
כדי לספק מענה עבור קהל לקוחות כמה שיותר רחב, יח"צ בקליק מאפשרים לרכוש פרסום כתבות ממומנות ממגוון רב של אתרי חדשות גדולים, כגון: מאקו, וואלה, רשת, Ynet,ONE, ביזפורטל, ישראל היום, כלכליסט, ספורט 5, דה מרקר, חרדים 10, מקור ראשון, ערוץ 20, ערוץ 7, ג'רוזלם פוסט ואתרי חדשות רבים נוספים המופיעים עבורכם בקטגורית רכישת הכתבות.
בעתיד הקרוב מנהלי יח"צ בקליק עתידים לעדכן עוד מספר רב של אתרי חדשות ואף לשלבם בחבילות השונות.
ניתן לרכוש פרסום כתבות, ללא הגבלת סוג או כמות כתבות בלינק הבא.
אילו אנשים רוכשים פרסום כתבות באתרים הגדולים?
חברות, אנשי עסקים ואנשי ציבור רבים מתעניינים בשירותים ובמוצרי היח"צ, לשם כך גיבשנו חבילות פרסום כתבות וחבילות יח"צ הכוללות גם כתבות, בהנחה משמעותית ובהתאמה מיוחדת לכל קבוצה: חבילת כתבות לאנשי עסקים ונדל"ן, חבילת כתבות למסעדות ושפים, חבילת כתבות לסלבריטאים וידוענים, חבילת כתבות לאנשי ספורט וחברות מתחום הספורט, חבילת כתבות לעו"ד ולמשרד עורך דין, חבילת כתבות לפוליטיקאים, חבילת כתבות לרופאים וגורמים מעולם הרפואה (כמו כן גיבשנו חבילת חירום לפרסום מהיר מסיבות שונות).
ניתן לרכוש את חבילת הכתבות בלינק הבא.
מוניטין שלילי? כתבות שיווקיות באתרי החדשות הגדולים ישפרו לכם את תוצאות החיפוש בגוגל!
יתרון חשוב ביותר שכתבות היח"צ השיווקיות באתרים הגדולים מציגות, הוא שיפור תוצאות החיפוש בגוגל.
כל ארגון/חברה/עסק, איש עסקים או איש ציבור מחפשים לשפר את הביטויים ותוצאות החיפוש עליהם בגוגל, במרבית הפעמים הסיבה לצורך בשיפור תוצאות החיפוש בגוגל היא תוצאות חיפוש שליליות היוצרות מוניטין שלילי ובעייתי.
באמצעות חבילת הכתבות או חבילת היח"צ ניתן להשיג שיפור ברור בביטויים בגוגל, עקב תנועת המשתמשים הגדולה באתרי החדשות הגדולים במדינה (כל המדדים שקופים ומפורטים במידע המקדים טרם כל רכישה).
חשוב לשים דגש כי עבודת יח"צ כדוגמת ניהול מוניטין, היא עבודה מורכבת ולפעמים יש צורך בשילוב כלי שיווק דיגיטליים נוספים כדי להתמודד עם אתגר הדחקה וטיהור תוצאות החיפוש בגוגל.
אם רכשתם את חבילת הכתבות המתאימה עבורכם, אך מדובר באתגר טיפול קשה בתוצאות חיפוש שליליות בגוגל, תוכלו ליצור איתנו קשר בלינק הבא.
מה לכתוב בכתבה? אל תשברו את הראש, תשאירו את זה למומחי התוכן שלנו
כאשר אתם רוכשים כתבות בודדות, אתם יכולים לבחור בעצמכם את הכמות, את סוג האתרים ובהתאם ליכולת הכלכלית ולצרכים השיווקיים שלכם.
פרסום הכתבות לא כולל את שירותי כתיבת הכתבות, למרות שאנו מאפשרים ללקוחות למלא טופס בכל רכישת פרסום כתבה, טופס זה מאפשר לכם לעלות את הכתבה ופרטים נוספים – אנו לא ממליצים לכתוב לבד.
מרבית הלקוחות שלנו לא כותבים את הכתבות בעצמם מכוון ואינם מחזיקים בכותבי תוכן שיווקי ומומחים לכתיבת כתבות שיווקיות באתרים הגדולים, בנוסף כתיבה לא תקינה או ברמה שאינה מתאימה לאתרי החדשות הגדולים בישראל עלולה לגרום לכך שהכתבה לא תתפרסם, עקב דחיית הכתבה על-ידי עורך אתר החדשות.
באמצעות כותבי התוכן המקצועיים של יח"צ בקליק, תוכלו לרכוש גם את כתיבת הכתבה לאתר החדשות הגדולים, למלא טופס הכולל פרטים וביטויים שאתם מעוניינים שיוכנסו בכתבה ומומחי התוכן שלנו יבצעו את עבודה איכותית וברמה גבוהה המתאימה לאתרי החדשות הגדולים.
אם רכשתם את חבילת הכתבות או חבילת היח"צ (כוללת בין היתר גם פרסום כתבות) – שירותי כתיבת הכתבות באתרי החדשות הגדולים כוללים בחבילה ובמחיר.
ניתן לרכוש את שירות כתיבת הכתבה בלינק הבא.